April 11/4 - 10

 Här kommer det lite "information" fårn helgen som gått. Det börja med helkväll hemma oss Frida där vi titta på filmen "Paranormal Activity" som var sjukt äcklig och läskig faktiskt! Ush, ska aldrig se den filmen mera, men ja man ska ju aldrig säga aldrig säger dom. Men ialla fall kvällen fortsatte med att vi spela kort spelet "Jag har aldrig..." som jag fick i födelsedags present av min underbara kompisar ;) haha!! Sen på kvällen åkte Jennifär och Bella men jag och veronika och melanie stanna över natt. Nästa dag tog jag och veronika bussen hem till mig för att duscha och fixa oss för kvällen hemma oss bella och martin. Så blir vi klara åker ner. Först sitter vi hemma oss Martin och kötar sen dara vi hem till bellas pappa och så fixar bella och veronika så hon kan sova där. Sen gick hem en snabbis till martin för att sen gå fram på stan och efter en stund belv det att dra och käka pizza men jag var inte lika hungrig som dom andra så blev mest dom som åt av den. Kvällen fortsatte med att gick hem till martin igen och där spelade vi "Jag har aldrig..." och tiden gick sen blev det tags att gå till parken för att lyssna på något band som skulle komma dit och spela men mycket dans var det ju inte =/ synd hade varit lite kul. Men ialla fall på vägen dit belv vi upplockade av Nicklas i en amrikanre riktigt snygg bil. :) Så blev det ett strög med den. Men till slut åkte vi till parken och det där var det lamt men det verkade bli bättre när vi inte orkade stanna längre. x) Kvällen sluta hemma oss Martin så tack för en toppen helg Bella, Martin, Veronika, Jennifär och Melanie och Frida och Charlie. Thank you! <3 :)

 Här kommer lite bilder på vår tecken som jag tagit. :)

 
Vår tecken. / Fotograf - Jag 

 
Vår tecken / Fotograf - Jag  

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback