April 1/4 - 10 Nytt Laptopskin!


Nu har jag äntligen fått min nya skal på min laptop :) och det blev bilden " Hollywood last supper" . Den bilden valde jag för att jag älskar både Elivs och Merilyn många andra gamla Hollywoods kändisar. Sen tycker jag också väldigt mycket om denna bilden. :) Så jag är jätte nöjd! Idag händer det inte så mycket, ska gå en promenad snart med hunden och det ska bli gött. :) Nästa blir det gymmet igen och sen kommer det rulla på varje som vanligt igen med träning och så. Det ska bli gött att få in det på shemat igen ;) har saknat det nu under praktiken. Så det längtar vi efter. Men nu ska jag nog spela lite Sims 2 :D Så ha det så bra alli ihop så ses vi och hörs vi senare sen. Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback