April 5/4 - 10 Imorgon börjar plugget...



Nu har jag äntligen fått ut mitt skolarbete som jag ska lämna imorn. Sen ska det bli kanon kul att träffa brudarna igen har saknat er galet mycket! Vissa av er har man inte sett på en hel månad nu medans andra har man träffat ialla fall minst en gång ;) haha!! Tur är vell det, för annars skulle inte jag stått ut! x) Imorn på morgonen så blir det kaffe med kaffekollegan ;) haha!! Mycket gott med kaffe! ;) Just det nu har jag också fått ett sommar jobb och det blir till att jobba på U6-dagars en cyckeltävlning för ungdomar. Jätte kul, man får vara ute en hel vecka och träffa massa trevligt folk! :) Så det ser vi fram emot.

Just det, igår var jag på tvårs kalas i göteborg. För mina två kusinbarn fyllde år. Så grattis på er söt ungar i efterskott! <3 

Puss&Kram!<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback