April 8/4 - 10 Godnatt!



Förlåt att jag skrivit på några dagar nu men jag har haft så mycket annat att göra så det har inte blitt. Men nu sitter jag äntligen här och kan skriva av mig lite. :) I veckan som gått nu så var det tags att komma tebax till plugget i tisdag efter 4 veckors parktik och en veckas påsklov. Det var väldigt kul att träffa alla igen. Saknat många väldigt mycket! :) Imorn blir det att dra till hem till Frida och spendera kvällen där med rästen av brudarna vilket kommer bli mycket kul! Just det jag fyllde ju år för drygt en måndad sen tror jag om jag räknat rätt nu. Men ialla fall nu äntligen igår fick jag mina paket från mina älskade vänner som jag tycker så mycket om! x) <3 haha!!! Då fick jag tabletter för backsmälla och kort spelet "jag har aldrig" det var uppskattat faktiskt men samtidigt väldigt kul grej tycker jag. Så tack så jätte mycket hör ni! ;) Idag har det inte hänt så mycket varit en lung dag och igår var jag ute och gick i 1h, 30min det var väldigt gött! Blev lång men sen promenad men det var det värt. Hepp nu ska jag ta och komma i säng. Så jag är pigg imorn igen och är pigg imorn kväll också ;) Haha!!! Men ha det så bra alli ihop så ses vi och hörs vi! :) Puss&Kram!<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback