Onsdag 28/4-10



Då var första nationella avklarat :) , nu ser vi fram emot helgen för på fredag blir det att dra till Hjo med Kristin och träffa några där som Kristin känner blir nog fest tror jag om jag misstänker rätt. ;) haha!!! Sen får vi se vad som händer på lördag antingen blir det att va med Kristin igen eller så ska jag träffa Vicky och dom det ska bli kul att träffa "gammalt" om jag säger så ;) Haha!!!. Var ju ett tag sen man såg dom välbekanta ansikterna nu. Vore kul att träffa dessa människor med. ;) <3





SV: Jag tycker hon är fin i både och men gillar absolut det långa håret mer. En ordentlig skillnad blev det ju iallafall och jag antar att det var det hon ville ha :p

2010-05-02 // 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback