Söndag 25/4 - 10


Bjuder på denna bild ;)

Hello! :)
Nu har veronika åkt hem. Nu så har jag varit duktig och tagit hand om massa ren tvätt och så. ;) Hhaha!! Idag har jag och veronika pluggat på hemtäntan vi fått i matten och sen har vi traglat lite ord i engelskan vi fått. :) När vi klara med det så blev det en kaffe ute i solen med pappa och syrran. Mycket trevligt! :) Nu sitter jag här och lyssnar på musik och fixar lite med mobilen. Har även lagt över lite bilder till datan från min kamrea och mobil. Så nu är mitt bild arkriv "upptaderat" på datan x) haha!!! Men ni får ha det så bra så ses vi och hörs vi.
Puss&Kram<3


You're the one, yea, I've put all my trust in your hands.
Come on and look in my eyes, here I am, here I am

You don't understand me, my baby.
You don't seem to know that I need you so much.
You don't understand me, my feelings,
the reason I'm breathin', my love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback