Godmorgon!



Ny dag och nu är det lördag igen och bara 4dagar kvar till plugget börjar. x) Ska bli kul att få in lite rutiner igen men det jag kommer sakna är alla mina sovmorgnar. =( Rätt skönt att kunna sova till tio ibland. ;) Haha!!! Hur som helst idag ska min älskade pappa fortsätta lägga glov i mitt nya rum som kommer och bli på halva över våningen på garaget. Om jag säger så här vi har två dörras garage och det ena är kall rum och det andra med isolering=varm rum. Jag ska få det rummet som är ovan för varm garaget. :) Det ligger på 70 kvadratmeter och mitt rum kommer bli på 50kvadratmeter så det blir rätt stort men passar mig perfect! :) Får också egen trappa upp med egen ballkong! x) KUL! Jag längtar tills det är klart så man kan bo där uppe! :)

Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback