Godmorgon! :)


Godmorgn!, :)

 Ny dag och klockan är inte mycket jag är fortfrande trött. x) Men imorn får jag sova lite längre har bara en lektion som börjar 11.55 och slutar 12.55 =/ Känns sådär att åka in för den men ja,ja. Idag går vi inte så länge slutar strax efter ett. Efter det blir det att gå byta mina höst/vinter stövlar som jag ångra att jag köpte vill ha ett par andra i stället. Igår hitta jag ett par och det är ett par bruna stövel kängor i kortmodel. :) Jag är kär! :D 

(Hinner tyvärr inte ta någon bild idag häller x) )
 Dagens outfit:

Svarta thigts / Torg fynd
Vit långt linne / Lindex
T-shirt tunika i ljus ljus "rosa" / Lindex
Rutig tunik-skjorta i mörka färger / Liindex.

Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback