Godmorgon!, Hej Liseberg!



Godmorgon!
Vakna nyss kunde inte sova längre när jag vet att jag ska upp om en halvtimme och då tänkte jag "Varför ligga kvar här i sängen när jag kan smyga ner och passa på att blogga lite om vad som händer idag innan vi åker" så det gjorde jag. Nu sitter jag här :) Jo! Idag då så ska jag och veronika och min lill syrra och hennes kompis ta tåget till Göteborg för att på liseberg :) och det ska bli roligt! Under dagen ska vi åka massa i nöjesparken och sen blir det lunch på BugerKing! ;) haha!!! 

Dagens outfit! 
 Vit tunika med tyg och spets volanger på framsidan GinaTricot 49:- (Rea)
Slitna jeans shorts från Lindex 299:-
Grå stickad cardigan VeroModa 179:-
Vita pärlhörngen GinaTricot 39:-
Sliverkedja med två hjärtan på Smyck (Present från skolavslutning i årkurs 9:e.)

Ha en bra dag alli ihop, så hörs vi imorn! :)

Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback