Gotland 2010

Den 2/8 tog jag och rästen familjen bilen ner till Oskarshamn och färjan över till Gotland. :) Där ska vi nu campa i 10 dagar med släkten och det kommer bli väldigt kul. Först ska vi bo i närheten av Ljurgran i tre dagar och sen ska vi vidare upp till fårö och campa i Sundersandsviken på campingen som finns där. Där efter blir det fyra dagar och tre nätter i visby på nordestarndscamping. :) Under veckan så åkte vi och kollade på Gotlands/fårös största Raukområde och det var roligt. Sen åkte vi även till ett café jag som totalt förälska mig i och det hete Café 56 namnet säger ju sig självt det var som att gå in i en annan värld när man kom in tyckte jag. Jag föll pladask för dess charm och ställets gryma tema! :) För er som vill besöka cafét själva kan gå in på deras hem sida för mer info. http://www.56anscafe.se/ 

Dom fyra sista dagarna på sesmetern så fick vi vara med om medeltidsveckan på Gotland och det var riktigt kul :) fick då även träffa min kusin som jag inte sett på två år eller något och sen träffa vi också min mamma och min mosters kusin och då fick jag även träffa två av hennes barn som är mina syslingar. :) det var roligt.

Väder mässigt så kunde det har varit bättre fick bara en starnd dag och så lite har vi aldrig fått när vi varit på Gotland.

Shopping då ;) , jag köpte mig och grå stickad cradigan på VeroModa och sen köpte jag mig en nässesär/smink väska med Marilyn Monroe på och sen köpte jag även en mugg på Elvis Presley :) och sen hitta jag rökelse som ska vara bara för mitt stjärntäcken det var mest en kul grej :)




Elivs Mugg :)




Nässesär/smink väska med Merilyn Monroe :)


Puss&Kram<3

För att se bilderna som togs under resan kan dom som är vän med mig, besöka min facebook.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback