Lång dag, men nu får jag säga Godnatt!



Lång dag blev det idag. Har målat halva dagen men blev äntligen klar i med pannrums målningen. YES! Så nu är det bara "lönen" som fattas :) Eftersom jag inte kunnat blogga så mycket idag pg. av detta då ska kan jag berätta lite om imorn. Då ska jag ialla fall först ner och träna halv elva, har bokat in mig på ett Easyline pass :) ska bli gött att träna. Det bästa av allt är att man får tränings sällskap med av vicky! :) roligt! Jo som jag berätta imorse så höll jag på att fixa med the sims 1 och det löste sig till slut fast på den stationerna datan där nere och inte på min x/ lite surt men kul ändå. :) Sen ska jag få låna dom tre spelen som fattas imorn av vicky.
Sen har jag alla igen på datan efter att inte spelat på några år. x) haha!!!
Så nu blir det att skifta mellan the sims 1 och the sims 2 :)
Men nu ska jag sova är jätte trött! Godnatt alli ihop så hörs vi imorn.
Puss&Kram<3





» Cissi

Okej, härligt! Jo, det är bara bra här med ! :D

2010-08-22 // 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback