Slapp dag! :)



Idag har jag inte gjort mycket alls. Mest kollat på film, sen har jag hängt upp tvätten och varit ute med hundarna och läst ut en bok med noweller i. :) Aa det är vad gjort i dag. Imorn blir det typ samma fast på kvällen ska jag träna box med mamma, KUL! :D
Här kommer dagens låt och outfit :)

Dagens outfit:
Mysbyxor och mys tröja.

Dagens låt:
Rude Boy - Rihanna





» Shiko

Hej!

Hjälp mig att att bli Nelly.com's nästa skodesigner. Rösta på min sko 5/5. Det lönar sig, alla som röstar får länkningar den 1:A September!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Tack förhand! <3

2010-08-23 // 23:36:48

Skönt att ha ibland! följa varandra via bloglovin? xoxo / nezas.blogg.se ♥

2010-08-24 // 06:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback