Trött i kroppen men träna ändå.



Är jätte trött i kroppen idag och ont i huvudet på detta också =/ Inte kul. Men "duktig som man är" ska man ändå pallra sig ner till gymmet och träna box idag. Imorn börjar plugget igen, slut på det sköna långa sommar lovet. Efter plugget ska jag åka träna Esayline och sen efter det Balansboll. Det ska bli mycket kul. :) Idag annars har jag kollat film hela dagen. Men nu ska jag vara lite social här mot pappa som kommit hem hörs senare sen om inte annat.
Puss&Kram<3





I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-24 // 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback