En bra början på veckan!


Foto tog jag i sommars på skolavslutningen. :)

Har varit en rolig och bra dag :) Första dagen på veckan börja lå sådär x) Börja med att bussen aldrig kom imorse pg. av den kört fast i snön. xP Men som tur så kom en jag kände och skulle in till skövde och hon stanna fråga om jag ville ha shus! Det tackar man ju inte nej till, (hon visste varf bussen va sen) men jag kom inte så sen till skolan som tur var. :) Missa typ 5min eller nåt bara det är ju lugnt. :) Sen efter plugget blev det att följa med min söta tös Veronika hem och det var riktigt roligt att göra detta. :D Måste bli bättre på detta känner jag! ;) Haha!!! Gillar dej också gumman! ;D Haha!!!!!

Aa nu ikväll satt jag det sista med matten och läste en fall beskrvining vi fått och ska vi svara på fårgor om den. Sen fick jag ställa mig och TVÄTTA MINA TRÄNINGS BYXOR FÖR HAND! super kul, men man vill ju inte va byxlös imorn på träningen ;) Men måste jag sova så jag är pigg och glad imorn också. :) Så... Godnatt alli ihop! Puss&Kram!<3

Dagens låt:
Viktorious - When We Were 10<3





Självklart gumman <3

2010-12-07 // 06:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback