Kvälls-time!



Har varit en lång dag, men betydligt roligare än igår och det har kännts bättre idag. Idag har vi haft två tjejer på besök från min hem kommun. :) Som förmodligen ganska säkert ska söka till oss på omvårdnadsprogramet. :) mycker roligt tycker jag! :) Annars idag efter plugget blev det att ta bussen hem en sväng och ta lite lugnt i en timme drygt, och sen åka träna FreePower på gymmet. Det var rikigt roligt att få skaka loss lite och bara släppa allt i en timme behövde det kände jag. :) Imorn blir det bara en lektion i skolan som är en gympa lektion då vi ska bada på skövdes äventyrsbad! :) Roligt.. Sen ska jag och mamma och syrran åka, fira världens bästa mormor som fyller hela 75år imorn! :) måste firas tycker jag!
Men ha en fortsatt mysig kväll alli ihop så hörs vi imorn.
Puss&Kram!<3


Älskar denna låt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback