LR-party!



Har varit en skön dag än så länge. :) Dagen börja med sovmorgon, sen blev det bara två lektioner nu i skolan men har typ en "extra" idag pg. av jag ska få hjälp med ett kapitel i matten som jag hade svårt för. För efter vi hade prov på det kapitelt så dela min lärare ut IG-variningar typ halva gruppen om inte fler! Hallå? man kan inte sätta IG-varning på en elev efter ett prov! Det är inte rimligt. För elven kan har lyfts sig och få bättre resultat till nästa kapitel som väger över det gammla. Tycker det är fel att göra så efter bara ett prov. Men aja, nu är det såhär jag får göra vad jag kan för att visa att jag ska få mitt Godkänt i matte-B :)  So Wich me luck!

Annars så idag så blir det LR-party ikväll hos Linda, en kompis till mig. :) LR-produkter är allt från smink, parfymer och Alovera. osv. :) Har andvänt mig av LR förut och jag gillar derars foundation mycket! Den håller så bra. :) Men får se ikväll vad dom har att bjuda på. :) Ska bli mycket roligt att gå ialla fall. Kommer jag ihåg så ska jag ta lite kort som jag lägga upp här sen. :) Men ha det gott så länge alli hop!
Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback