Myskläder och en kopp te!



Har nu kollat på sista avsnittet av Morden i sandhamn, den var la bra. Kan inte säga så mycket om eftersom jag inte kolla igår. Men första och sista avsnittet va bra. :) Men ialla fall nu har jag satt på te vatten och ska ta mig en varm kopp te som kommer göra gott för min hals som inte är i topp skick nu om jag säger så. Har varit dålig sen lördags nu =/ inte roligt. Men jag jobbar på att bli frisk igen innan jul, om jag nu lyckas vet jag inte. x) Hehe!!!....
Sen har jag ett annat litet problem, jag är klar med mina julklappar än. Men imorn kommer detta problem att lösa sig! :) Ska åka in med pappa till skövde och handla dom sista. :) Sen på kvällen så min barndoms Viktoria och hennes familj på våran årliga mini jul som vi har varje år den 23/12, som är väldigt trevligt och mysigt. :)
Men ha fortsatt trevlig kväll alli ihop! :)
Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback