Ont i halsen och kroppen.



Förlåt jag varit dålig på att upptadera här men jag orkar inte så mycket nu när jag är sjuk. Ligger mest på soffan och kollar på film, efter film. Det som är värst är halsen, är jätte hes och när jag hostar låter som jag har grupp eller nåt. Jätte jobbigt =/ .....Så aa det blir att dricka te eller blåbärs soppa hela dagarna för halsen och kroppen. Värmer så gott! :) Men en sak som är posetivt i allt detta negetiva är att det är bara två dagar kvar till jul och att mina skor förmodligen kommer nästa vecka som jag beställt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg. :) Längtar till båda! Men nu ska jag palla mig ner till soffan igen och kolla på Ps. I love you.
Ha det gott alli ihop!
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback