Orkar inte längre!



Idag sprack det för mig tårna bara rinner hela tiden, försöker vara stark men går inte när man känner sig misslyckad. :( Försöker le, aa ett leende med tårar är ingen höjdare. Jag orkar inte längre! Vad ska jag göra? Jo egentligen kanske jag vet en liten sak jag kan göra för att lätta lite på trycket som ligger på mig just nu svämmar över. Men när! Imorn?, fredag? eller när? fast det känns samtidigt dumt att göra det imorn pg. av en sak så tillfället av dag är kanske lite fel. okej, får ta det på fredag. =/ bättre än nästa vecka. Om jag har tur så kan jag göra det på fredag, måste kolla upp en sak först så jag vet det. aa.... får hoppas att det känns bättre imorn.

Godnatt alli ihop säger en ledsen tjej med röda ögon och snörvlig näsa. :'(





Inget roligt när man mår så dåligt!

Prata om de är de bästa och är de jätte jobbigt så sök hjälp!

Jag vet av egen erfarenhet att när man väl lättat på trycket och kan prata med någon så mår man oftast bättre och en sak är säker, du är inte ensam om att må dåligt!

Efter regn kommer solsken!

Livet är tyvärr en berg och dalbana!

Vad är de för sak du ska göra?

2010-12-02 // 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback