Februari 24/2 - 10

Heej! alla läsare :) Idag fick vi glad nyheter i skolan för på fredag har vi inga lektioner alls så vi är lediga på fredag! :D GÖTT! Fast jag har både tur och otur för jag måste in och göra matte prov på fredag men det som är bra att jag får göra det muntligt i stället för skriftligt och det känns jätte bra! :) Annars så idag har det inte hänt så mycket varit rätt lugt och skönt. Jo jag har nu ringt till min APU-plats och pratat med dom om när jag ska komma på måndag och då sa dom att jag skulle komma vid nio tiden och sen när jag väll kommer dit får jag mer info om tider och så. :) Jag ser verkligen fram emot att få komma ut lite nu och pröva på mina kunskaper som jag fått nu och även öva på allt praktiskt som vi måste kunna till provet osv. :) för det är ju inte samma sak som att sitta läsa det ur en bok som det är att göra det i verkligheten. :) El vad säger ni?

JO en annan bra sak men på fredag är jag är inte själv om detta för veronika ska också göra detta så då kan vi plugga samhäll som måste vara klar innan söndag. Så det passar oss utmärkt att göra klart allt då. Prima! ;) Haha!! Ha fortsatt bra dag så ses vi och hörs vi Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback