Februari 28/2 - 10



Godmorgon! , efter att ha tagit bussen ner till bella och martin så blev Melodifestivalen framför tv och sen kolla vi på en Thriller som heter "Från Andra Sidan"  är rätt bra film tycker jag. ;) Haha!! Under kvällen blev det mycket prat om allt mellan himmel och jord. Fast det var synd att alla inte kunde komma hade varit ännu roligare om vi haft alla samlade =( Eftersom vi ska ut på  praktik nu i fyra veckor ända fram till påsklovet. så kommer man ju inte ses varje dag på samma sätt längre, så aa. Synd men sant. Men det blir att ta igen en annan gång jag lovar! ;) haha!!  Nu idag då så blir det att ta åka ner till mormor och gunnar i mullsjö och hälsa på och då ska jag få lite julpynt och dukar utav henne som jag ska i min första egna lägenhet sen! :D Snaka om jag längtar tills den dagen jag står med nyklen i min hand och den leder till min första egna lägenhet! LÄNGTAR! Men innan det blir det körkort ;) och det har jag nygligen börjat med ska bara skicka in papperna för godkänande och sen ska jag göra ett syntest. Sen är det bara att börja övingsköra! Så Wish me luck! ;) Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback