MÄSK och flum x)



Tjjaa!!! Sitter nu inne i grupprummet med tjejerna och vi har MÄSK fast jag har inget att göra för jag är klar med allt hitils. :) Så det känns bra. Lite om vad som hände igår så har jag nu äntligen sett "Svinlande Höjder" den var helt okej tyckte jag hade la lite för höga förväntningar på den va lite därför det blev som det blev. Men ialla fall och sen fick jag också tebax min bärbara data igår ! YEAHS! Snacka om att jag har längtat, nu är det toppen igen med egen data. På torsdag blir det "FeelGood" igen och jag längtar känns så hilma gött att få träna nu. så jag njuter verkligen, ;) Idag ska jag ut och gå en sväng det ser vi fram emot. Men vi hörs mera sen Puss&Kram<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback