MÄSK och lung lektion :)




Heej, en ny dag och nu har man Människan socialt och kullturelt (MÄSK) och jag är klar med allt i detta så nu ska jag jobba lite med en uppgift i samhällen i stället. Annars så idag så blir det skola till halv tre och sen kl. 3 blir det FeelGood och sen hem och ta det lungt sen för denna har jag tränat varje dag på olika sätt Sammanfattning ur min första tränings vecka:
Måndag:  FeelGood
Tisdag: Powerwalk/Jogging
Onsdag: Idrott (fysgruppen)/ Snöskottning i 2h 30 min
Torsdag: FeelGood
Fredag:Vila
Lördag: En promenad på 60-90 min
Söndag: Vila.

Jag kommer va helt slut på söndag x) AAA!!! Men slut resultatet ser vi fram emot i sommar! ;) GOOTTT!!!!
Men ses, hörs snart igen Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback