Snö och myskläder :)



Nu har man varit duktig! :) För nu har jag varit ute och skottat massa snö så man kan komma nån stans här hemma x) haha!! Är så jäkla trött på all den här sön det räcker nu tycker jag, palla mer snö. Eller vad tkr ni?
Men ialla fall...igår blev det skövde badet med familjen och det var super kul ;) Även om det inte var lika stort som jönköpning och alla dom där så var det helt okej tyckte jag. :) Förmodligen så ska jag dit igen nästa helg på lördag fast då med vännerna. :) Hoppas på detta, för det kan säkert bli jätte kul! Jo fast innan det så ska jag på min första handledarkurs för körkort! ÄNTLIGEN!! GOTT! nu är det snart bara att börja plugga teori och övningsköra för fullt och det känns jätte kul tycker jag att äntligen ta tag i det. Jag ser verkligen fram emot det. Sen just det! Jag ska även börja träna Core och även gå med i en Dansklass som dom har på gymmet där jag går tyckte lät kul så whay not? ;) haha!! Men ha det så bra så ses vi och hörs vi.
Puss&Kram<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback