Söndag 10-02-07

17 år om tre dagar! :)



Då var det söndag igen och imorn är det måndag och detta är då lika med skola som är lika med tidiga morgononar igen inte kul! x) Men över ut det så har veckan varit bra och nu har jag sett dom två första Stig Larsson filmerna och dom var rilktigt bra båda två även om tvåan sluta lite konstigt tyckte jag men övrigt så har jag också fallit för dom som säkert många andra har och igår fick jag veta att dom ska köra en tv serie med hela serien och visa allt vi inte fick se på bio/dvd och går av staplen den 20 mars jag längtar!

Jo, imorn blir det gymmet (FeelGood) och sen på onsdag fyller jag 17!!!! Då till helgen blir det kalas då släkt och vänner kommer :) mycket trevligt med paket och även att få träffa alla igen ;) Men ha det så bra så ses vi hörs vi snart igen! Puss&Kram!<3











 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback