Föreläsning i skolan = Aha! upplevelse.

Blomma
Idag i skolan gick vi på en föreläsning och när vi var där lyssnade så fick jag den jobbigaste och nyttigaste aha! upplevelsen hitils som jag varit med om. Det var en före läsning om misshandel och våldtäckt osv. vi fick då också se bilder på människor som var toltalt sönder slagna i ansiktet och kroppen vilket var väldigt jobbigt och nästa äkligt även om man kände så var det väldigt nyttigt att se och lyssna på detta.Det var många som fick lämna salen för att dom inte mådde bra och det blev för jobbigt och jag var en av dom som trodde att jag nästan skulle svimma pg. av den rekationen man fick och känslan av att allt bara vände sig i magen ibland och sen var hela OP lyssna det är rätt många så det var jätte dålig luft också så det gjorde inte saken bättre så tills slut fick jag och många andra gå ut för allt blev för jobbigt på en och samma gång då pg. av både bilderna och det av han sa (läkarn ifrån söder sjukhuset i sthlm) och även av den dåliga luften. Jag skulle jätte gärna göra om det hur konstigt det än låter men efter att gjort det än gång så är man mer mentalt förberedd nästa gång så ja, vill göra om det och denna gång sitta kvar och lyssna och titta mer på vad han hade att säga.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback