Hemma idag och har ont.... =/


Blev hemma idag för jag har så ont i magen jag vet inte varför har det allt oftare nu börjar undra snart om det är något fel. Men ialla fall fick möta upp mamma på stan för att kunna skaffa frisk medel till magen så skulle mamma köpa en lampa till sin lokal där hon jobbar och i samma butik hitta jag en jätte fin Marilyn Moonroe klocka som köpte (en vägg klocka i glas) så jag blev jätte glad och sen på stan hitta jag ett par jätte goa mjuiks byxor i grått och en tunn vit stikad tröja och ett par jätte snygga och mysiga inne skor/tofflor typ =) så nu är jag helt slut så nu ska jag bara ta det lungt och kolla massa film så jag är pigg imorn när jag ska till plugget igen. =) Puss&Kram<3  




jeg elsker snø :D

2010-01-14 // 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback