Power Point på datakunskapen igår =)

Igår var det fredag och det blir stan med tjejerna efter plugget =)   Igår hade vi en presentation om oss själva på Datakunskapen detta gjorde vi PowerPoint. Jag blev mycket nöjd med min PowerPoint ;) GÖTT!

  

Vicky<3

 Sen ville jag säga det att under min PowerPoint presentation så pratade jag lite om denna tös och denna tös betyder väldigt mycket för mig eftersom vi har gått 9:or i grundskolan ihop och känt varann hela livet så det var ingen tvekan att du skulle med gumman! Älskar dig Vicky tack för alla härliga och roliga minnen och alla nya minnen som vi hoppas på i framtiden;)





haha vad söt du är älskling :) . jag mår bara bra har väl rätt mycket i skolan som vanligt :) hur äre med dig själv? får ta och träffas någon dag <3

2010-01-27 // 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback