Äntligen internet för en kväll! :)



Äntligen internet säger jag bara, efter att varit utan det snart en vecka så, för vårat nät har inte funkat på ett tag som sagt och det lär häller inte tydligen vara tebax för en på tisdag i nästa vecka fast då är man på semester. xP Ialla fall är nu hemma oss min goa  Veronika och vi ska ha ta vara på hela helgen nu eftersom vi inte kommer ses på ett par dagar nu och för på  måndag åker jag till gotland. Ska campa där och det kommer bli kanon kul tror jag! ;) Ialla fall i övrigt ser helgen ut så att idag sover jag över hos veronika och imorn åker vi hem till mig och har en myskväll då ska vi ska käka tacos och kollla på Shutter Island som ingen av oss sett än. Så det blir nog bra tror jag. :) Men ha fortsatt bra kväll alli ihop så hoppas jag på att kunna blogga igen vid min egen data när jag kommer hem. :)
 Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback