Ny vecka = Sommarjobbet!



Imorn börjar mitt första och enda sommar jobb för den här sommaren. Då ska jag jobba på U6-dagar cykle tour. Det är den längsta cykel tävlingen i Europa, alltså den hålller på i 6 dagar. Det är bara den cykel tävlingen som gör det. Så då kommer det ungdomar från hela Eroupa och tävlar i 6 hela dagar. Det är tredje året i rad som jag är med och då jobbar som säkerhetsvakt, då ska jag hålla koll på trafiken så att ingen kör ut på banan som inte har där att göra och även vägleda trafiken för att visa vart dom kan köra i stället eller berätta om jag vet en annan väg. :) Det är riktigt kul tycker jag specielt när man får stå ute  hela dagerna. Den enda nakdelen kan då vara dåligt väder. =/ det är inte kul. Utan det ska vara fint väder hela veckan tycker jag ;) Blir roligare då. :) Så nu hoppas vi på fint väder hela veckan. Idag annars så nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan åka och bada, sola. :) Imorn blir det att gå upp halv sju eller nåt börja jobba klockan åtta. x)
Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback