Slappar och kollar Sex and the city :)


Visningsö :)

Heej alli ihop! :)
Sitter nu uppe på rummet och slappar och kollar på Sex and the city samtidgt som det regnar ute x) Idag har vi firat min älskade mamma som fyller år idag :) det gjorde vi genom att åka till visningsö och kolla runt lite och sen gick vi käka god mat. :) På vägen hem stanna vi vid ett ställe och bada ut med vättern och det var jätte kallt! x) Men doppa mig ändå Haha!!! Imorn blir det att åka träna med vicky klockan elva och sen följer jag med henne hem och sen får vi se vad vi hittar på för vi kan inte bada eftersom det säg bli dåligt väder imorgon. =/ Men jaja det finns säkert alltid nåt att göra. :) Nästa vecka på onsdag kommer min kusin my och stannar tills på fredag. Hon skulle kommit imorn men kunde inte sen =/ tyvärr men så är det ibland. :) Men nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city :)
Puss&Kram<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback