Godmorgon! 30/6 - 10



Godmorgon!

Idag blir det att åka till stan och kolla på torget med syrran och hennes kompis. Då ska vi även äta lunch där med mamma. När vi väll åker ner så jag kolla efter en bok som jag vill ha som heter "Inred lantligt ute och inne av Anna Öberg" för i den boken så avnvänder dom sig av sen speciell stil som jag gillar som heter Mangolia.
Det är ialla fall vad jag vet efter att jag läst lite om den och sett bilder på boken. :)
Men ni får ha det så bra så ses vi och hörs vi senare sen.
Puss&Kram!<3

För att läsa mer om boken klicka på denna länk:
http://www.bookplus.fi/kirjat/%C3%B6rnberg,_anna/inred_lantligt_inne_%26_ute_%3A_shabby_chic,_g%C3%B6r_det_sj%C3%A4lv,_en_id%C3%A9bok-7544426






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback