Har firat Tidaholm 100år i helgen... :)



Brolle.Jr<3 :)
(Fotograf: Jag)

Har nu firat tidaholm 100år i helgen och det blev med en mängd olika artister och nöjen.
Dom jag kolla på var.

Nanne Grönvall och Kristen Björkman
Neverstore
Timoteij
Rydell&Quick
Brolle
Lena Ph<3

Så helgen har varit kanon kul har varit med många roliga och trevliga människor och träffat mycket trevligt folk också. :)



Lena Ph<3
(Fotograf: Min kompis Jessica.S)


Jacob i Neverstore<3
(Fotograf: Jag)

Orkar inte lägga upp mer bilder för alla bilder jag tog i helgen blev det sammanlagt 117 bilder. x) Palla lägga upp alli ihop. Så dom som är vän med mig på bilddagboken kan se alla bilderna där. :)

Puss&Kram!<3





» CISSI

SV Den var bra, inte läskig men äcklig och framför allt INTRESSANT! Bra film helt enkelt :)



Min kompis sålde kakor, och så var det Brolle som öppnade dörren iklädd i endast morgonrock! Haha ;) Han bor granne med henne, coolt.

2010-06-06 // 18:01:29
» vonka

Gumman älskar dig <3 ville bara säga det!

2010-06-07 // 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback