Sista veckan i skolan! :) 7/6-10


Dagen börja med att jag hade datakunskap kl 08.00 då fick vi fortsätta med en power point som vi börja på i förra veckan och den skulle handla om något som påverkat världen eller någon känd person eller grupp ("världskänd")
I alla fall då har jag valt att skriva om The king him self ;) Elvis Presley alltså :) Så nu är jag klar med den imorn då blir det till att redovisa, inte nog med i stället för att stå där vi brukar få stå så måste stå framför hela klassen varf! x) Not good,

Dagen fortsatte med att jag hade en klipp tid kl 13.30 och så nu har jag klippt bort allt slitet och tog mera på min uppklippning. Så nu är det fint igen och inte lika slitet. :) Klockan 19.00 blir det att gå Esayline. Efter det blir det hem och äta, slappa framför datan med Sex and the city serien. :) Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback