Mars 12/3 -10 Godmorgon!

Godmorgon! Har nyss vaknat och när jag tittar ut genom fönstret vad ser jag då. Jo ännu mera snö! Jag vill inte ha mer snö nu! Jag vill ha vår! För nu har jag hittat mina blivande sandaler som jag ska i sommar och det är ett par svarta romar sandaler som dom kollas med lite nitar och spännen på jätte snygga! Jag har redan köpt mig en vår/sommar jacka i år blev det en jeans jacka i lite kortare model och med uppvikta armar om man och den är i en ljusare färg. så nu längtar vi till våren ännu mera!

Idag känns det la sådär med min förskyldning är fortfrande väldigt snörvlig och ont i kroppen men vi får se vad som händer under dagen. Är ialla fall hemma idag också villar. Sen vill jag inte gå till parktiken smitta ner dom boende där jag har parktik nu. Det känns lite dumt och göra det. För då blir jag hällre frisk och kommer dit frisk
och ingen blir sjuk! ;) Men ha en toppen dag alli ihop
Puss&Kram!<3

Här kommer det en bild på en sandalerna som jag ska köpa.
Den finns att köpa på "Skoakedemin" och den kosta 400 - 600 kr minns inte det exta priset.

Me like this sho! ;) Haha....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback