Mars 1/3 - 10 APU

Idag började min APU eller parktik som det också kallas på ålderdoms hemmet Lindängen i ekedalen utanför tidaholm. Det var helt okej första dagen. Även om man fick va med om mycket nytt och se mycket nya saker som bara läst om tidigare så har ändå lärts sig en hel del på bara en dag. Det tycker jag är jätte kul. :) Fast sen fanns det som studerna man tyckte va lite jobbig men då tänkte "undra hur dom gamla känner sig?" för dom måste mått mycket sämre än vad jag gjorde så då kändes det lite bättre men samtidigt tyckte jag synd om dom ibland men aa alla hamanr vi la där nån gång när vi inte kan ta hand om oss själva längre. Men detta är ändå något som jag kommer att ta lärdom av och ha stor nytta av i framtiden och mina vidare stuider. :) Så det känns bra och är kul. Men nu måste jag sova ska upp kl 06.00 imorn och jag börjar 07.00 så godnatt alli ihop! Sov gott! Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback