Mars 14/3 - 10 Maria Monazami



Jag har som blivit ett faan av den svenska Hollywoodsfrun Maria Montazami. Jag gillar hennes personlighet för att hon alltid är sig själv och inte låstas vara nån annan det är ialla fall den bilden jag har fått av henne efter att följt tv-programet svenska hollywoodsfrurar. Nu har ju andra sesongen kommit igång! Ja älskar den också! :D den börja bra så nu måste man följa denna sesongen också efter att sett första avsnittet. Man blir som fast vid det, man kan liksom inte sluta titta på det. :) Jag längtar tills imorn när nästa avsnitt kommer då blir det att titta på det om det är lungt på parktiken vill säga. För jag jobbar kväll imorn så jag får titta där om jag hinner och kan men annars får jag kolla på tv3play eller repisen som går på söndagar kl 19.00 . Men vi får se hur det blir. Men ha det så bra alli ihop så hörs vi och ses vi. Puss&Kram<3



 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback