Mars 14/3 - 10

Heej! Förlåt att jag inte skrivit på några dagar. Men har inte haft orken i kroppen pg. av sjukdom. Men nu är jag piggare! Ialla fall igår blev det skövde med mamma och syrran och syrrans kompis. Där köpte jag mig ett par ut gympa skor som jag kan jogga i nu gött! Sen hitta jag också ett fynd på Cato, en vit-svart cardigan med sliverknapps knäppning på och på axlarna var det tre silver knappar på vadera sida. Det var en längre model. Sen fynda jag ett par jenas leggings på GinaTricot och två par linnen och hårnålar+hårsnoddar på BikBok och ett par jätte snygga örhängen fårn Indiska. Så jag är jätte nöjd med mina fynd som jag gjorde igår. Idag så har jag stor städat mitt rum. Slängt massa gamla tidingar som Okej!, Frida, SOLO,  Story osv. Sen har jag ställt min data på att mycket bättre ställe än vad den stog förut. :) Nice....Nu så är snart klockan fem och då får vi fika gäster här hemma. :) men ha det så bra alli ihop så ses vi och hörs vi! Puss&Kram<3 


(inte mitt rum, tyvärr ;) haha!!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback