Mars 15/3 -10 Vårsol ute! :)

Godmorgon! Idag blir det blir till att jobba från halv fyra till halv tio ikväll. Men det är en sak som tar emot lite och det är det att imorn börjar jag sju så ikväll när jag kommer hem blir det till att gå och lägga sig direkt men på onsdag är jag ledig och då  blir gymmet i skövde och sen ska man träffa Veronika! JAA! har inte sett henne på tre veckor kommer bli kanon kul att träffa henne igen :D Saknar henne jätte mycket! Men en sak är lite trist och det är att melanie och kunde bara imorn el nåt men då kunde inte jag =( tråkigt men så är det får träffa dom på lovet eller nåt i stället sen ses vi ju till skolan börjar men det är ju bara lite långt dit x) det är jobbigt att vänta på att träffa några som man tycker så mycket om!! Men jag ser verkligen fram emot onsdag. Nu är jag får träffa en av dom bästa :).

Puss&Kram<3

Här kommer också lite bilder från resultatet från min vårstädning av mitt rum. ;)

Min säng och mitt brod där jag har lite "prydnader" typ.


Min egna data och liten del av mitt högtalarsystem. Ni skulle sett den är byrån innan herregud! x) snacka om att den var stökig! x) ....





Heej gumman <3!! ska bli super kul att träffa dej med <3!!(:

har saknat dig med,!! Fick återbud i dag melani kommer inte i morgon så kommer inte träffa någon i morgon ..!!

lite tråikgt /:

men få träffa dej på onsdag :D:D

Men ska kila o ta en kaffe,

Ses baby

puss

2010-03-15 // 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback