Mars 19/3 - 10


Heej, äntligen har man tid att sätta sig i lung och ro bara skriva. Efter en mycket kort dag på praktiken som börja rörigt, men som sluta väldigt lungt. :) Så fick man åka hem och men det tacka man ju inte nej till en fredagkväll om jag säger. Är ganska trevligt, skönt att bara sitta hem ibland och slappa framför tv med familjen på kvällen. Så nu har man kollat Lets Dance och ja, jag säger som andra redan sagt, Willy har gjort sitt i tävlingen och så snälla låt han lämna detta nu med flaggan i topp och se tebax på en mycket lyckad sesong i alla fall. :) Jag gillar hans personlighet och allt det där men dansa nja, när Stefan Sauk åkte ut då fick jag nog. Då tänkte jag, vad håller svenska folket på med man ska rösta på hur duktiga är och inte underhållning och inte speciellt när dom nästan ber folk om att sluta rösta. Så, snälla rösta på teknik idag och inte på underhållningen. Men en sak till: Kanon bra jobbat Willy ikväll, gillar dig. Men det är i bygglov vi vill se dig som den vanliga och roliga Willy som vi först fick lära känna dig! :) Så sovgott och dröm om små krypp du möt! som pumba skulle säga i lejonkungen ;) Haha!!! Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback