Mars 22/3 - 10 Skövde och Frida!

Idag blev det att man tog bussen in till skövde och träffa Frida och då gick vi, kolla lite i affärerna och jag hitta massa snyggt men måste hålla i pengarna ett lite tag till eftersom det är påsk och allt snart då lär man behöva dom där pengrarna. Men ialla fall jag gick inte helt köplös ;) Haha!! Köpte mig ett par solglasögon som jag behövde men det blev två par! x) Men mycket nöjd med köpen.

JO!, sen hände en rätt kul grej när jag och frida satt inne i på commerce och köta lite så kommer det fram en fylle gubbe till oss och börja köta med Frida och det första han säger är att "Jag är inte som jag ser ut...." xD hahaa!! Näe hur är du då? x) haha!! tänkte vi, försökte ingronera honom men efter lite om och men så gick han och vi börja skratta som f-a-n! ;) aa, shit asså vilket folk det finns.

Men ha det så bra så ses vi och hörs vi! :) Puss&Kram<3


Mina solgalsögon jag köpte.

1. Underifrån, med silverbågar (nickelfria) från Guldfynd 59.90:- /Ord. pris 119:-
2. Översta, i plastbågar som brunatoner, från Glitter 99:-






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback