Mars 30/3 - 10 Godmorgon!


Godmorgon!
Ny dag, idag blir det en sväng fram på stan och handla lite. Kanske en fika också men vi får se, :) .
Men annars idag så kommer min moster också ikväll och sover över natt.

Idag är det sol ute jätte kul! Snacka om att jag längtat efter den nu, :) . Just nu är mitt kusinbarn väldigt nyfiken av sig och busig. Nu är han överlycklig att få gå ut på balkongen en sväng och kolla alla bilar som åker förbi. =D haha!! Han är så söt! :) Annars i veckan så blir det att träffa Kristin på torsdag och på söndag blir det att åka till göteborg och hälsa på min kusin Natalie och hennes sambo med  barn. Då ska vi just fira barna för dom fyller två år och det är två äggstvilingar. :) Så det ska bli kanon kul och träffa släkten igen, :) . Men ni får ha det så dra så ses vi och hörs vi! Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback