Mars 3/3 - 10 Vill ha vår nu!

Heej! Nu längtar jag sjukt mycket efter våren och minst inte sommaren som kommer sen! Jag vill ha sol och värme bort med all snö nu ett tag det räcker nu för den här gången. Jag längtar efter att kunna gå i snygga sandaler och shorts eller bara att kunna ta en vanlig överdrags tröja till skolan på morgonen i stället för alla dessa tjocka jackor och vantar osv. Är det inte fler än jag som längtar efter detta? Licksom känna snart är det sommar lov! Nu börjar allt det roliga med sena sommar kvällar och alla mysiga sommar flörtar eller varf inte en början på ett nytt och stadigt förhållande? För vad som helst kan hända en sommar kväll i juni ;) Haha!! Ha det så bra alli ihop så ses vi och hörs vi. Puss&Kram<3

Här kommer lite klassika sommar låtar som ni säker känner igen! ;)











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback