Mars 5/3 - 10 Godnatt!


(inte min säng)

Efter lång dag med mycket städning och släpande med pellets säckar för att inte pannan ska slockna så känner jag mig stolt. :) Nu är det bara mitt rum som ser ut som kriget just nu x) haha!! Detta måste jag fixa imorn innan alla gästerna kommer. JO! För imorn fyller min älskade lilla syster år som jag älskar så mycket! Så imorn ska vi fira henne med släkten, mycket kul! Annars så har det inte hänt så mycket idag varit rätt lungt och på söndag blir det jobb igen från sju på morgonen till fyra på efter middagen xD AA!! Då hade jag hällre jobbat kväll än att börja så tidigt!! ush! Men jaja det får man stå ut med och så får man se fram emot när man får tabx sitt underbara skol shema igen som nu tyvärr inte kommer förs efter påsklovet men ialla fall. Man kan ju längta! ;) haha!! Ha det så bra alli ihop så hörs vi mer imorn. Godnatt och sov gott! Puss&Kram<3





tack så mycket :D <3

2010-03-05 // 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback