Mars 6/3 - 10

Efter mycket god mat och tårta! Så har man hamnat i soffan med datan ;) Gott! samtidigt kollar jag på när Fredrik och Cassan och My och Natalie spelar Mario Cart. Jättekul! x) Haha!! Men imorn blir det jobb från klockan sju på morgonen till fyra eftermiddag det har vi inte lust med imorn men man måste ush! x/ SOVA! och det är söndag snälla!!! xO aa jaja...... x(

Ha det så bra alli ihop!
Puss&Kram<3





Detta är min hyllningsblogg till min gud min hjälte, the true king of pop, rock ,soul and my heart Michael Jackson.

Här kan du läsa om exakt allt som har med honom att göra.

Just nu, har vi en "show your mj talent"

Där man kan skicka in när man sjungen en mj låt eller dansar som kungen.

1958-2009 Like a comet blazing 'cross the evning sky gone too soon!

It's all for love L.O.V.E

2010-03-06 // 18:49:39

Det är suoer med mig!

haru gjort designen själv?

2010-03-07 // 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback