Mars 7/3 - 10 Good night and sleep whell!

Då ligger man äntligen i sin sköna säng! snacka om att jag längtat efter den idag. x) Har varit så jäkla trött idag. Men har jobbat på ändå och som belöning fick man en skön promenad hem i det fina vädret. :) Just det något sonm jag gömde nämna förut var det att för några veckor sen när jag fyllde 17 så kunde inte alla i släkten komma, men denna helg kunde dom när syrran fyllde vilket var väldigt kul! :D pg. av detta så fick jag lite efterskotts presenter då fick jag present kort på GinaTricot på 200:- och 200: - kontant och 125:- kr på Lindex! Nice ;) Me like haha!! Men nu måste jag sova så jag orkar imorn också godnatt alli ihop! Sleep Whell! ;) Puss&Kram<3





mhm okej =)

hur har din dag varit idag då?

2010-03-09 // 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback