Mars 9/3 - 10 Ledig och skövde!

Nu är det bara 3 veckor kvar av min praktik och det känns med lite olika känslor och tankar. För samtidigt som man längtar tillbacka till plugget med alla kompisarna så är det alltid kul att få lära sig något nytt. :) Det har gjort nästan varje dag nu under den här första veckan på min praktik, nu är jag inne på min andra. Men ialla fall, idag blev det till att åka in till KSS, till ortopeden och skaffa nya hålsfotsinlägg som var i stort behov! x) Sen blev det lunch på stan. Jag gick även till gymmet och det var jätte skönt att få träna lite och det kändes bra! :) Nu längtar jag tills påsklovet kommer. För först ska jag dra till skara i några dagar och va hoss min kusse och hennes lille son. Sen blir det att träffa alla igen som man saknar sjukt mycket nu!!!! Tänker på er varje dag!!! AAA!! xD

Imorn kommer också min mentor (lärare) till mig och så ska vi prata om den tiden som gått nu under praktiken och även om lite annant som handlar om parktiken. Mycket mer vet jag inte än. Men det får vi se imorn. ;)

Ha det så bra nu alli ihop, sov gott!!
Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback