Söndag 2/5 - 10 Godnatt!

Förlåt, att jag skrivit på några dagar men har inte hunnit pg. av olika andledningar. Men nu skrivier jag igen. :) Nu kommer det en sammanfattning av helgen. På fredagen efter plugget gick jag med tjejerna på stan lite och sen tog jag bussen hem vid tio i tre. När jag kommit blev det att vänta på svar på från Kristin om tiderna inför kvällen. För vi skulle åka och festa i Hjo. Efter mycket om och men löste sig allt ihop och jag tog bussen först till Skövde och sen till Hjo. Väll framme fick jag vänta lite innan Kristin kom. :) Sen gick in mot stan där vi träffa lite kompisar till Kristin och en av tjejerna kände jag typ sen innan för vi brukar köpa kräftor av hennes pappa. Men har inte sett henne på flera år nu och det var jätte kul att träffa henne igen så nu ska vi bättre oss med att hålla kontakten. ;) I alla fall kvällen fortsätter och vi träffar massa trevligt folk och jag träffar en tjej som gått i min klass som jag går i nu men hon har bytt nu till skara och ska gå dans där i stället. Det var kul att träffa henne också. Sen träffa jag några från klassen med och det var nice. Ja, kvällen va mycket rolig och trevlig. Tog tjugo över ett bussen hem ifårn Hjo och sen bytte jag i Skövde vidare mot Tidaholm och sen var jag inte hemma förs än vid kvart över tre och halv fyra låg jag i sängen och somna bums! xp
Lördag, fick gå upp tidigt och till Skara för att hjälpa min kusin och flytta och detta tog sina timmar väll hemma blev det att slappa tills man la sig ganska tidgit pg. av sen kväll sen gårdagen. Idag Söndag blev det att åka in till Skövde med mamma och köpa skor :) Hitta fyra par skor. Det blev ett par ballerina med liten "klack" typ och ett par sandaler som påminner om romar sandaler typ, sen hitta jag ett par jätte tuffa savrta gummiestövlar med vita prickar och rosa spännen på skaftet samt sulan. Sen köpte jag mig också ett par svarta textilskor med. :) Sen hitta vi också en skolavslutning klänning till mig och den kommer även vara snygg att ha på kommande fester. ;) haha!! Ja, ialla fall helgen ha varit trevlig och rolig. Nästa helg blir det Crusing i Tidaholm ska bli mycket kul! :D Men nu ska jag sova. Godnatt alli ihop och sov gott!  Puss&Kram!<3
 



Ballerinan.



Sandalen.


Textilskon. (Fast mina har vita skosnören i stället försvarta.)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback