Torsdag 6/5-10 Hälsodag i skolan x)




Idag har vi en såkallad hälsodag i skolan och det går ut på att vi ska göra olika saker som har med hälsa och livsstil att göra. Det kan vara allt möjligt. Men nu är det bara en lektion kvar och den börjar inte förs kvart över ett!! xD Känns lite sådär hehe.... Men annars idag så blir det att åka träna med mamma på gymmet. Då ska vi vara med på ett pas som heter Easyline, har aldrig prövat det själv förut. Men dom som jag känner har varit på det tycker det är väldigt roligt. :) Så nu får vi se vad jag tycker efter detta. Fast en sak som är säker är att jag kommer vara helt slut efter detta pass med tanken på att jag är trött nu pg. av alla tidiga morgonar och lite för sena kvällar x) hehe... Puss&Kram<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback