Godmorgon, tät-näsa!



Godmorgon!
 Vakna fick öppna fönsret för det kändes instänkt i rummet. Sen behövde jag vädra ut lite kände jag, nu går det även lite lättare att andas med underbara friska luft! :) Annars så är jag inte frisk än fortfarnde ont i halsen och näsan rinner lite grann. Men något som är konstigt typ jag har fått så jäkla ont i min asken. Jag vet inte varför? Får be mamma kolla på den sen. Tur att man har en mamma som är massör som kan så mycket om muskelerna och så i kroppen. För nu när man tränar så behöver man lite hjläp med streching av vissa muskler som jag själv inte riktigt vet hur jag ska strecha. Jätte bra! :) Men nu ska jag nog palla mig ner och fixa frukost till familjen. Sen hinna ropa om jag har tur "Frukosten är klar och står på bordet!" ;) hihi!!!

Puss&Kram!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback